با تشکر از اعتماد شما در انتخاب گرند بیمه
کاربر گرامی خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی گرند بیمه، ملاحظه فرمائید.
استفاده از تمامی خدمات گرند بیمه ، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین استفاده از خدمات میباشد.
گرند بیمه متأثر از شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران،بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرفکننده است. لازم به ذکر است، شرایط و قوانین مندرج در سایت جایگزین کلیهی توافقهای قبلی محسوب میشود و استفاده از هر گونه خدمات این سامانه به عنوان یک قرارداد ضروری تلقی میشود. لذا خواهشمند است در صورت وجود هر گونه ابهام با کارشناسان ما مشورت نمائید.
اعتبار موجود در کیف پول و امتیاز های گرفته شده هر فرد،مختص به خود فرد و غیر قابل تبدیل به پول نقد بوده و غیر قابل انتقال به سایر کاربران سایت می باشد.
چنانچه یکی از کاربران سایت با استفاده از کد معرف یا امتیاز های خود، شخص دیگری را به سایت معرفی کند و شخص دوم، خدمتی را از طریق کد معرف از سایت خریداری نماید، و سپس بعد از آن به هر طریقی محرز گردد که بیمه نامه مذکور، بدون اطلاع یا رضایت شخص دوم به حساب او خریداری شده است، در صورت انتساب خرید صورت گرفته به شخص مُعرِف، تخفیف های دریافتی شخص معرف از آن خرید، بدون اطلاع دادن به وی از اعتبار او کسر و به اعتبار شخص دوم واریز می گردد. در صورت تکرار این عمل برای بار دوم، کلیه اعتبارات کیف پول معرف کسر می گردد و بنا به صلاحدید گرند بیمه، حساب کاربری شخص مذکور مسدود می گردد.
شخص حقیقی یا حقوقی است که با استفاده از اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات گرند بیمه اقدام میکند. بیمهگذار یا کاربر طرف تعهد بیمهگر است و با پرداخت حق بیمه جان، مال و مسئولیت خود یا دیگری را برای مدت مشخص و معینی، تحت پوشش بیمه قرار میدهد. شخصی که در سامانه گرند بیمه با استفاده از اطلاعات خود نسبت به ثبت سفارش، خرید یا دریافت خدمات برای شخص ثالث با استفاده از اعتبار یا امتیاز اقدام میکند، نیز از طرف گرند بیمه به عنوان مشتری شناخته شده و ملزم به رعایت تمامی قوانین حاکم بین گرند بیمه و کاربر میباشد.
بیمهگر شخصی حقوقی (شرکت های بیمه )است، که برای ارائه خدمات و محصولات بیمهای، دارای مجوز رسمی از "بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران" میباشد و در مقابل دریافت حق بیمه از بیمهگذار، تعهد جبـران خسارات و یا پرداخت غرامات ناشي از حوادث احتمالي طبق شرايط مقــرر در بيمهنامه را به عهده ميگيرد.
مورد بيمه شده، مال،شيء يا شخصي است كه احتمال تحقق خطر يا خطرات مشمول بيمه نامه براي آن، موجب انعقاد بيمه نامه ميگردد.
به هرگونه خدمتی اعم از صدور یا مشاوره بیمه ای و... اطلاق میشود که از جانب وبسایت و اپلیکیشن گرند بیمه به کاربر ارائه شده و در ازای آن وجهی دریافت میشود.
استفاده مشتریان از خدمات گرند بیمه ، به معنی پذیرش قوانین و مقررات آن میباشد.
محصولاتی که در گرند بیمه به فروش میرسند، منحصر به بیمهنامههای مختلف هستند و در این درگاه، کالاهای فیزیکی به فروش نمیرسند. بنابراین هر بیمهنامه که از این وبسایت یا اپلیکیشن خریداری میشود، تابع شرایط عمومی و اختصاصی آن بیمهنامه است که توسط نماینده شرکت بیمه مورد تایید "بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران" صادر میشود. تمامی قیمتهای ارائه شده در سامانه از طرف نمایندگان بیمه اعلام میشود و گرند بیمه هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد. چنانچه تخفیفی از طرف گرند بیمه بر روی قیمت ها اعمال شود، به کاربر اعلام خواهد شد. از آنجا که محصولات ارائه شده ما درگرند بیمه وابسته به شرکتهای بیمه میباشد، انصراف از دریافت بیمهنامه منوط به قوانین داخلی شرکت صادرکنندهی بیمه میباشد.
تمامی قیمتهای ارائه شده از طرف شرکت بیمه اعلام میشوند، بنابراین به محض دریافت ابلاغیه از نماینده شرکت بیمه مورد تایید "بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران"، حتی پس از پرداخت هزینه توسط مشتری و قبل از صدور بیمهنامه، گرند بیمه موظف به اعمال تغییرات میباشد و در مواردی که مغایرت قیمت بین حق بیمه و مبلغ پرداختی کاربر وجود داشته باشد، کاربر موظف به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.
گرند بیمه به اطلاعات خصوصی کاربران احترام گذاشته و متعهد میشود از حریم شخصی کاربرانش محافظت و حسن امانت داری را رعایت کند.
باتوجه به اینکه گرند بیمه یک بستر آنلاین جهت فروش انواع بیمهنامه و خدمات بیمهای است، مسئولیت ارائه اطلاعات صحیح برای صدور بیمهنامه بر عهدهی کاربر است. لذا مسئولیت هرگونه اشتباه در ورود اطلاعات که منتهی به صدور اشتباهِ بیمهنامه و در نتیجه ضرر و زیان کاربر یا گرند بیمه شود، بر عهده کاربر است. در این صورت، کاربر باید ظرف 48 ساعت اشتباه صورت گرفته در ورود اطلاعات به بیمه نامه را کتبا به گرند بیمه متذکر شده و درخواست اصلاح بیمه نامه و صدور الحاقیه را اعلام کند. در صورتی که کاربر این کار را انجام ندهد، وی میپذیرد که مسئولیت اشتباه بعد 48 ساعت از گرند بیمه ساقط و به وی منتقل خواهد شد.
در حال حاضر راههای ارتباطی کاربر با گرند بیمه، شماره تلفن: -44244250-44221375 | ایمیل:info@grandbime.ir | |ثبت درخواست پشتیبانی از طریق پنل کاربری | راههای ارتباطی شبکههای مجازی هستند. چنانچه کاربر تمایلی به دریافت نداشته باشد میتواند از طریق وبسایت یا اپلیکیشن نسبت به مدیریت این موارد اقدام نماید.بنابراین دریافت هرگونه پیامک، ایمیل و یا برقراری تماس تلفنی تحت عنوان گرند بیمه ، از هر راه ارتباطی دیگر، در حکم تخلف و سوء استفاده از نام گرند بیمه است و ‘گرند بیمه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
در صورتی که کاربر در ساعات اداری اقدام به خرید بیمهنامه شخص ثالث از گرند بیمه کند، در صورت صحت اطلاعات کاربر و عدم بروز مشکل در سامانه صدور شرکت بیمه، بیمهنامه در همان روز صادر میشود. همچنین در صورت خرید بیمهنامه در ساعات غیر اداری، گرند بیمه موظف به صدور بیمهنامه در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش و خرید می باشد.
در صورت بروز هر گونه قصور، تقلب و عدم همکاری در ارائه ی اصل بیمه نامه ی سال گذشته (بیمه های ثالث و بدنه) و یا عدم ارائه ی آن به این شرکت در زمان دریافت بیمه نامه جدید، و همچنین مدارک لازم برای بیمه های مسئولیت و باربری(در توضیحات قیمت بیمه های مسئولیت و باربری)، کلیه مسئولیت حاصل از امر فوق بر عهده ی بیمه گذار بوده و وی میبایست ما به التفاوت حق بیمه ی الحاقیه جدید مربوطه را که به دلیل لغو اعمال تخفیفات عدم خسارت سال های گذشته به وجود آمده است، پرداخت نماید. در ضمن صدور نهایی بیمه بدنه پس از بازدید و تأیید نهایی کارشناس انجام میشود.
تمامی بیمه نامه های صادر شده در گرند بیمه، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر می شود. تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در سیستم های گرند بیمه، اعم از وبسایت و اپلیکیشن وارد می نماید، از جمله سابقه ی عدم خسارت، سطح پوشش های مالی و جانی مورد درخواست، پوشش های جانبی تکمیلی بیمه نامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب های انجام شده بر عهده ی مشتری می باشد.
کاربران حقوقی برای دریافت فاکتور حقوقی میبایست درخواست خود را جداگانه به گرند بیمه اعلام نمایند.
در بیمههای بدنه و بعضی از پوششهای بیمه آتش سوزی، بیمههای درمان و بیمه عمر، صدور بیمه نامه منوط به بازدید از مورد بیمه یا انجام معاینات پزشکی یا دریافت مجوزات لازم میباشد. در این موارد طبیعتا صدور بیمه نامه پس از طی مراحل فوق صورت میگیرد و ثبت درخواست از سایت یا اپلیکیشن گرند بیمه در موارد فوق به هیچ عنوان به منزله صادر شدن بیمه نامه نیست. در موارد مذکور ممکن است لازم باشد پس از کارشناسی تغییراتی در درخواست ارائه شده ایجاد شود که قبل از نهایی شدن به اطلاع مشتری میرسد و در نهایت پس از طی مراحل فوق امکان صدور بیمه نامه ممکن میشود.
در بیمه های باربری، صدور بیمه منوط بر ارائه فرم ثبت سفارش و پرتفوی (در مورد بیمه باربری داخلی ارائه بارنامه و اطلاعات وسیله حمل اجباری)میباشد.هنگام ثبت و پرداخت بیمه باربری حتما قبل از بارگیری و ترجیحا چند روز قبل از بارگیری انجام شود.
در بیمههای مسافرتی لازم است بیمه گذار بیمه را قبل از ثبت مهر خروج در پاسپورت خریداری نماید، در غیر اینصورت بیمهنامه صادر شده فاقد اعتبار بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه گرند بیمه یا شرکت بیمه نخواهد بود. زمان مناسب برای خرید بیمه از شرکتهای با صدور عادی، ۲۴ ساعت قبل از ثبت مهر خروج از کشور و برای خرید بیمه از شرکتهای با صدور در لحظه، تا لحظهی قبل از ثبت مهر خروج بر روی پاسپورت شخص مسافر است. با توجه به اینکه در بیمههای مسافرتی با قابلیت صدور در لحظه، اطلاعات توسط خود بیمه گذار وارد میشود، مسئولیت هرگونه ثبت اشتباه اطلاعات به عهده وارد کننده اطلاعات است و لازم است بیمه گذار تناسب بیمهنامه خریداری شده با مدارک مورد نیاز جهت سفر به کشور مقصد را حتما چک نماید.
در بیمه های مسئولیت پزشکان و آسانسور ارائه مدارک و پاسخ به پرسش ها که در وب سایت و اپلیکیشن آماده اجباری می باشد.
کلیه درخواستهای کاربران در اولین روز کاری، بعد از ثبت درخواست مشتری در دست اقدام قرار میگیرند. با توجه به اینکه بیمه از ساعت 24:00 روز صدور اعتبار پیدا میکند، لازم است حداقل 3 روز پیش از اتمام بیمهنامه خود، اقدام به سفارش بیمه نمایند. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده کاربر میباشد. گرند بیمه تمام تلاش خود را خواهد نمود تا بیمههای با محدودیت زمانی را در اولویت قرار داده و در زمان کوتاهتری پیگیری نماید.
چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد، گرند بیمه ملزم بوده در اولین روز کاری بعد از ارسال درخواست توسط کاربر او را مطلع سازد و در اولین فرصت ممکن، نسبت به عودت وجه پرداختی کاربر اقدام مینماید. شخص ثالث: در صورت ثبت سفارش تا قبل ساعت 17 صدور بیمه شخص ثالث در همان روز صادر می گردد بدنه:صدور بیمه بدنه ظرف یک روز پس از بازدید انجام میگردد.بدیهی است تا قبل از بازدید خودرو امکان صدور بیمه نامه وجود ندارد.بازدید خودرو 1الی 3 روز کاری زمان میبرد. بیمه درمان:صدور بیمه نامه پس از انجام مراحل تکمیل فرم توسط بیمه گذار نیاز به تاییدیه پزشک معتمد بیمه را دارد.این تاییدیه در صورت عدم بروز شرایط بحرانی(به طور مثال بیماری همه گیر کرونا) بین سه تا هفت روز کاری زمان میبرد. پس از تاییدیه پزشک صدور بیمه ظرف سه روز کاری انجام میشود. بدیهی است مسئولیت تکمیل فرم های مربوطه و تحویل آن به واحد همکار در اسرع وقت به عهده ی خود بیمه گذار می باشد.
استثنا:در صورت نیاز به انجام آزمایش و تحویل مدارک های مورد نظر شرکت بیمه صدور بیمه پس از دریافت تاییدیه نهایی از طرف پزشک معتمد شرکت بیمه انجام میگردد آتش سوزی:در مواردی که صدور بیمه نامه نیاز به بازدید نداشته باشند صدور بیمه نامه ظرف سه روز کاری انجام میشود. در صورت نیاز به بازدید طبق شرایط مندرج در بازدید بیمه آتش سوزی صدور بیمه نامه ظرف سه روز کاری پس از بازدید انجام میشود.
در بیمههایی مانند درمان و عمر که نیازمند انجام معاینات و آزمایش پزشکیست، ممکن در درخواست اولیه شما و پوششهای ارائه شده تغییراتی ایجاد گردد. از همین رو ثبت سفارش اولیه و پرداخت در گرند بیمه به منزله صدور نهایی نیست.
شرایط بازدید بازدید بیمه بدنه:از آن جایی که بیمه بدنه در تمامی شرکت ها(به جز موارد استثنا) نیاز به بازدید دارد و با توجه به شرایط نمایندگی ها و شعب شرکت های گوناگون،گرند بیمه متعهد میشود ظرف سه روز هماهنگی های لازم برای تعیین زمان بازدید خودرو از طرف واحد های همکار انجام شود. بدیهی است که تعیین این هماهنگی به معنای بازدید در بازه ی مذکور نمی باشد. بازدید بیمه آتش سوزی:بازدید در این رشته ی بیمه ای در همه حالات از طریق شعب شرکت های بیمه انجام میگردد و گرند بیمه در هماهنگی و تعیین زمان مشخص برای این مورد دخل و تصرفی ندارند.
در بیمه هایی که نیاز به کارشناسی دارند، امکان تغییر قیمت بیمهنامه بعد از بازدید و کارشناسی وجود دارد.
امکان ثبت سفارش در گرند بیمه، در تمامی روزهای هفته و تمامی ساعات شبانهروز فراهم است؛ کارشناسان گرند بیمه نیز جهت پشتیبانی و پیگیری سفارشها، در تمامی روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی ۱۸ بعدازظهر پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
قرار گرفتن سفارش در صف پردازش، از طریق ارسال پیام کوتاه و اعلام کد رهگیری، به مشتری اطلاعرسانی خواهد شد.
صدور و ارسال بيمه بدنه فقط در شهرهاي اعلام شده در وبسايت و اپليكيشن گرند بیمه امكانپذير بوده و در صورتي كه ادرس كاربر با شهر و استان انتخاب شده مغاير باشد، امكان صدور بيمهنامه وجود ندارد و مبلغ پرداخت شده طی سه روز کاری به كاربر عودت داده ميشود.
اگر بیمهنامه فعلی بیمهگذار دارای الحاقیه باشد، کاربر ملزم به ورود اطلاعات الحاقیه بوده و در مواردی که میبایست تصویر بیمهنامه در وبسایت و یا اپلیکیشن بارگذاری شود، تصویر الحاقیه نیز به همراه بیمه نامه بارگزاری شود.
توجه: ارسال برای سفارشهای بالای سیصد هزار تومان رایگان است.
تهران:
پردازش و ارسال سفارش طبق زمان انتخابشده توسط مشتری صورت میگیرد.
منظور از شهر تهران مناطق ۲۲ گانه (تا کیلومتر 7 جاده مخصوص و کیلومتر 7 فتح ) به جز شهر ری است و ارسال مرسولات توسط پیک صورت میگیرد.
در صورت مراجعه مامور ارسال در موعد مقرر و عدم حضور مشتری برای تحویل بیمه نامه هزینه ی ارسال مجدد با مشتری می باشد.
تمامی سفارشهای شهرستان ظرف یک روز کاری تحویل مراکز توزیع و طی دو تا پنج روز کاری تحویل کاربر میگردد. گرند بیمه به زودی در نقاط دیگر کشور نیز به ارائهی خدمات خواهد پرداخت. جهت اطلاع میتوانید به همین صفحه مراجعه نموده یا با ما تماس بگیرید.
در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود اختلاف قیمت، اگر سفارشی قابل صدور نباشد، گرند بیمه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع داده و سفارش را لغو یا جایگزین نماید.
تحویل سفارش در مکانهایی که دارای آدرس مشخص نمیباشد(همانند اماکن عمومی) امکان پذیر نخواهد بود.
مسئولیت اختلاف قیمت سفارش هایی که بنا به دلیل وارد کردن اطلاعات اشتباه از سمت کاربر یا عدم تطابق اطلاعات با داده های شرکت های بیمه رخ می دهد بر عهده ی خود مشتری می باشد و گرند بیمه متعهد میگردد ظرف یک روز کاری نسبت به اعلام مغایرت برای اصلاح و تکمیل مجدد سفارش به کاربر اقدام نماید.بدیهی است پس از اعلام،مسئولیت عدم تکمیل و اصلاح سفارش به عهده ی خود کاربر می باشد.
کاربر میتواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمهنامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، گرند بیمه موظف است طی سه روز کاری تمامی مبالغ پرداختی را به مشتری عودت دهد. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، عودت وجه منوط به قبول شرکت بیمه جهت ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت عودت وجه مقدور نمیباشد.